2014. december 26., péntek

12.Rész

Reggel nem tudom mikor ment el Lara, de már csak arra eszméltem fel, hogy valaki esze veszetten dörömböl az ajtón. Megnéztem mennyi az idő 10:08! Uh ennyire el aludtam volna? A dörömbölés nem akart alább hagyni így kénytelen voltam le menni.
- Megyek már!- kiáltottam. Kezem a kilincsre raktam és szélesre tártam az ajtót.Zayn volt az!
- Nem meg mondtam, hogy csak akkor gyere ha előtte felhívsz?- rivalltam  rá azonnal.Mi lett volna ha Lara is itt lett volna... bele se mernék gondolni.
- Bocs főnök- forgatta meg a szemét majd folytatta- de nem lehetett elérni téged és mivel zűr van a paradicsomba el kellet jönnöm.- fejezte be mondani valóját. Én csak fel húzott szemöldökkel meredtem rá.Már szólásra nyitottam volna ajkaim amikor közbe vágott. - Be engednél végre?- arrébb léptem az útból így be tudott menni, mielőtt becsuktam volna az ajtót körbe néztem nem-e követte valaki.
- Beszélj- mondtam kertelés nélkül.
- Na hát Styles nem vagy valami kedves vendéglátó- mondtam gúnyosan.
- Mivel Lara bármikor meg jöhet. Nem akarok kockáztatni!- sziszegtem neki. Látta, hogy nem vagyok vicces kedvemben.
- Dave újra a városban van- jelentette ki.
- Dave??
- Igen ő.
- De hát apám meg tiltotta, hogy vissza jöjjön. Apám se volt egy jó ember, de legalább egy valamiben egyetértettünk őt ki kell iktatni bár mely módon.. azt hittem már meghalt.
- Na épp e a lényeg. mivel apád tiltotta ki őt, de apád meghalt. Vagyis a törvény eltörölték. te is tudod mi a szab....
- Rohadtul ne mond nekem mi a szabály és mi nem. Hisz ebben éltem- csattantam fel.- Gondolom akkor arról is tud már, hogy el fogadtam a posztot ?- kérdeztem mire egy aprót bólintott.-Akkor jöjjön a nehezebb része... Laráról tud?-suttogtam el haló hangon.
- Mindent valószínűséggel!
- A picsába Zayn!- kiabáltam.-Egyetlen dolgot kértem Larát hagyjuk ki az egészből.. és, hogy ne tudjon semmiről.
- Harry nem titkolhatod el ezt az egészet előle- csóválta a fejét rosszallóan.- Mit gondolsz nem fog csalódni benned mikor meg tudja? Csak úgy hagyni fogja szerinted, Hm?- kérdések sokaságát tette fel mind ketten tudjuk mi a válasz. De nem érdekel! Larát ki hagyom az egészből és végig vele maradok. Kell nekem!
- Semmi közöd hozzá!-sziszegtem az arcába.- Törődj a magad dolgával! Most menj és mond el a többieknek is.
- Egy baráti tanács akart lenni-mondta mielőtt fogta kitárta az ajtót kilépett és be csapta maga után az ajtót engem a gondolataimmal hagyva. Dave egy pszichopata nő gyűlölő gyilkos. Jó tudom ez rám is igaz valamelyest hisz én erőszakoltam meg Larát , de nem tudnám még egyszer bántani. De eltértünk a témától Larára szabadítottam egy két lábon járó gyilkos fasz fejt. Akinek csak a pénz. a szex és a drogon kívül az én posztom kell neki. Kell ennél több?-kérdeztem gúnyosan magamtól. Mindent meg kell tennem, hogy el nyerjem Lara szívét... és azért is még ezek ki nem derülnek boldogok legyünk.Gondolkodj minek örülnek Lara a legjobban.......... vagy inkább kinek ? Tina hát persze! Gyorsan elő kerestem a telefonomat  miközben minden második dologba fel estem, de ez most mind nem számított. Végre meg van ki kerestem Niall számát és tárcsáztam...
- Niall hozd el hozzánk Tinát-kezdtem bele köszönés nélkül.
- Mi Harry megörültél??Attól. hogy még segítek a bandádnak nem vagyunk puszi pajtások-mondta gúnyosan.
- Hozd el ide vagy én megyek érte. Szinte megölöd a lányt nem tudom mit tettél vele, de olyan mint egy élő zombi. És amúgy is csak egy telefon hívásom és te meghalsz Tinát meg oda adom valamelyik pöcsnek a bandából- mondtam neki a hazugságot Niall-re szükségem van Tina pedig Lara legjobb barátnője ezt nem tenném.Csak is miatta jézusom Styles itt te vagy az egyetlen pöcs mi ez a sok érzelem. De érte mindent!
- 10 perc és ott vagyok- rázott vissza Niall hangja.Majd lerakta. Kicsit rendet raktam, hogy rend legyen és Lara ne szóljon... mert attól még, hogy együtt vagyunk vagy mi nekem ugyan úgy kell takarítanom tényleg akkor mi most járunk? Csengő hangjára riadtan kaptam fel a fejemet és mivel épp az asztala alatt matattam ezért pont be vertem a fejem. Szitkozódva mentem ajtót nyitni. Ki nyitottam az ajtót és Niall  állt ott Tinával.. Szörnyen nézett ki szeme be volt esve ajkai ki repedeztek haja egy széna kazalra emlékeztetted. Csak árnyéka ön magának.
- Jézusom Niall mi a szart csináltál vele?- akadtam ki a lány megjelenésén. Válaszra se méltatott csak a lány felé fordult és átölelte láttam, hogy valamit suttog a fülébe mire a lány össze-össze rezzen és fájdalmas grimasz suhan át az arcán. El engedte őt és arrébb álltam, hogy be mehessen amit készségesen meg is tett.
- Mit csináltál vele?-kérdeztem még mindig kábultan.
- Nem engedelmeskedett nekem pedig el borult az agyam- nem kellet fojtatnia ahhoz, hogy tudjam mi történt.- Menj haza és szedd össze magad!-mondtam bunkón majd az orrára csaptam az ajtót. Bent a nappaliba találtam meg a lányt aki a kanapén kucorogva reszketett. - Öhm Lara nem sokára jön addig el mehetsz fürdeni én meg össze dobok valami kaját jó?- kérdeztem udvariasan mire ő csak  félénken bólintott. Fel ment az emeltre addig elkezdtem a milánói alapját. Épp be fejeztem amikor Lara toppant be. Oda rohant hozzám és egy szűzies csókot nyomott a számra.
- Isteni illat van- harapott alsó ajkába amitől meg örülök- Azt hiszem meg tartalak!-jelentette ki. Mire a szememet forgattam.
- Haha nagyon vicces.
- Tudom- húzta szélesebb mosolyra ajkait. Megfordultam elzártam a gázt.
- Van fent egy meglepetésed!-fordultam meg. Láttam a gyermekded izgalmat rajta néhány másodperc múlva csak a hűlt helyét láttam. Még halottam ahogy Lara fel kiállt örömében majd egy ajtó csapódást. Fel lopóztam én is és hallgatózni kezdtem.
- Mit tett veled az a barom?
- Hát................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése