2014. december 26., péntek

3.Rész

Utána mentem, beültünk a kocsijába és elindultunk. Tudatlanul bámultam egész úton. Miután megérkeztünk "feltételezem a házába" flegmán körbevezetett és közölte, hogy most már az ő tulajdona vagyok.
-A vendégszoba a tiéd! -mondta majd beinvitált a szobába. Ohh mostantól itt fogok lakni. Egyedül azt nem tudtam, hogy mit akar velem.
Nem bírom ha uralkodnak felettem így megpróbáltam kitörni".
-Most elmegyek!- jelentetem ki majd az ajtó felé lépkedtem.
-Styles! Ki mondta, hogy elmehetsz?! -nézett rám lekezelően.
-Azt csinálok amit akarok!
-Nem hiszem! Azt csinálod amit mondok és akkor amikor azt mondom!- sétált elém teljes nyugodtsággal.
Egész más volt mint a többi lány, őt nem irányíthattam.
-Idefigyelj te ribanc! Nekem te nem parancsolsz! -szorítottam meg kezét..
-Vagy ez, vagy az életfogytiglan.. Nekem mindegy!" -rántotta ki csuklóját kezeim közül.
Majd bezárta a bejárati ajtót.. Idegesen lépkedtem vissza a nappaliba.
-Először is pár szabály!
Állt meg előttem. "Szabályok? -nem korlátozhat engem egy nő..
-Mi az, hogy szabályok? -kérdeztem felháborodottan.
-Első szabály: Azt csinálod amit mondok!
-Második: Akkor amikor mondom!
-Harmadik: A tulajdonom vagy!
- Negyedik: Ne merj hozzám érni!-mindezt hallgatva felháborodtam és dühösen álltam fel ülő alkalmatosságomból.
-Ez nem fog megtörténni! Engem senki sem irányíthat!-akadtam ki. Ezalatt ő helyet foglalt és kuncogni kezdett.
-De én igen! Emlékeztetlek, hogy bármikor vissza küldhetlek a börtönbe.És ott fogsz megrohadni!-nevetett..
 Tényleg bármikor visszaküldhet oda.. Ezért megpróbálom kontrollálni a dühömet. De akármennyire utálom ezt, annyira éget a vágy..
-Nagyon határozott valaki!-húzogattam szemöldökömet.Tudom kezelni a problémákat és Larával is elbánok.
-Kuss Styles!-fintorodott el, majd tovább akart menni de visszarántottam.
-Velem senki sem beszélhet így! Főleg nem te!-néztem szemébe de egy csepp megbánást sem láttam..
-Engedj el! Ezt nem csinálhatod!-egyre közelebb húztam míg ajkaim az övéihez nem értek. Sokkal lágyabban csókoltam meg, mint amikor "elraboltam".
Egy ideig csak állt egy helyben nem reagálva csókomra aztán le kevert egy pofont.
-Mit képzelsz te rohadék?!" -csattant keze arcomon. Ez eléggé beindított, a durvaság..
-Hmm.. Elég merész vagy még mindig! Ez tettszik!-suttogtam fülébe mire ki rázta a hideg.
-Ez nem jön be Styles! -nevetett fel aztán felment...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése