2014. december 26., péntek

5.Rész

-Lara én.. -kezdtem mondandómba.
-Takarodj innen te idegbeteg nyomorult állat! -csapkodott össze vissza kezeivel.
-Állj le! -feküdtem rá, hogy leállítsam.
-Szállj le rólam! Megint megerőszakoltál! -mocorgott alattam.
-Kuss! -üvöltöttem arcába mire lenyugodott.
-Nem erőszakoltalak meg! Berúgtál! Te kérted, hogy.." -magyaráztam meg neki a történteket.
-Ez lehetetlen! Én sosem.."
-Csönd! Elmondhatom?" -néztem szemébe.
-Mond!"
-Te akartál lefeküdni velem de nem történt semmi csak egy csók.." -mosolyodtam el mikor visszagondoltam arra.
-Harry ne kamuzz takarodj innen! -nevetett fel és ismét mocorogni kezdett alattam.
Egy gyors mozdulattal megint elcsitítottam és megcsókoltam..
Ez az egész olyan hirtelen jött.
-Harry".. -nyöszörgött.
-Hm..?" -mélyítettem el csókunkat.
-Harry szállj le rólam!" -lökött le magáról.
-Nem mondhatod, hogy nem élvezted! .nyitottam ki az ajtót.
-Harry.. Húzz innen! -nevetett fel..
"Nem értem ezt a lányt, olyan ártatlan de mégis olyan magabiztos.. Talán ezért vonz annyira, mert ismeretlen számomra"..
A nap nagy részét egy polc felrakásával töltöttem Lara szobájában. Nagy mázlimra ő nem volt bent így körülnézhettem kicsit a személyes dolgai közt.
Rengeteg ékszert nézegettem és mindnek olyan "édes" illata volt. Majd egy naplót ami szerencsémre nyitva volt. Elég rég írhatott bele mert az utolsó dátum "2007. 08. 31"
-Hmm.. 12 éves volt.. -mosolyodtam el majd olvasni kezdtem.

"Ma egész nap Tinával voltam. Sokat nevettünk és elmentünk ahhoz a hídhoz ahol megtaláltuk azt a gyönyörű medált, és ma megfogadtuk, hogy soha sem hagyjuk el egymást.. Ès, hogy örökre legjobb barátnők maradunk.."
Ezt olvasva megértettem, hogy miért ilyen fontos neki Tina. Az egész gyerekkorát vele élte meg..
Tovább lapoztam a kis könyv szerűségben.
"2005. 02. 14".
"Nagyon rossz dolog történt ma.. Apa elment sosem fogom már látni.. Anya azt mondta, hogy a mennyben van és egy angyalka.. Azt is mondta, hogy vigyáz majd rám, azért, hogy sose legyek szomorú.."
Tehát az apja öt éves korában meghalt egyedül maradt az anyjával.. "Istenem.."
Vissza tettem oda a naplót ahonnan elvettem majd a fiókjához léptem. Kihúztam de rögtön visszacsuktam mert Lara bejött.
-Harry mit keresel? .nézett rám idegesen elvörösödve.
-Csak nézelődtem! -mosolyodtam el.
-Azt ne nyisd ki! -lépett közelebb még mindig paradicsom vörösen.
-Hm.. Miért ne? -vigyorogtam rá. Tudtam, hogy valami kínos dolog lehet ott ezért nem engedi kinyitni.
-Mert ne! Na menj innen! -próbált arrébb lökni de kihúztam a kis fiókot és hogy belenéztem egy perverz mosolyt villantottam.
-Hmm.. Lara csak nem?" -vettem elő a kis eszközt.
-Basszameg.."
Fogta fejét mely már tűz pirosan égett.
Szórakoztató látvány volt.. A kis angyal fiókjában egy vibrátor.. Egyre jobban vonzódok hozzá.
-Harry tedd azt le! .nyúlt felém de feltartottam kezem így nem érte el.
-Mióta van meg ez a kis játékszer?" -nevettem fel.
-Fogd be Styles! Ez nem..

-De ez az! -vigyorogtam az említett tárgyra pillantva.
-Nekem van igazi ha akarod..
-Kuss Styles! Ez nem az enyém! -próbált mentegetőzni.
-Á dehogy is a szomszéd néni hat éves unokájáé..tudod ez nagyon beindít! Rossz kislány vagy és most lebuktál!" -engedtem le karom és szemébe néztem. Arcunk egyre közelebb került egymáshoz.. Megcsókoltam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése