2014. december 26., péntek

7.Rész

-Harry hagyjál! -nyitotta ki az ajtót, majd kisétált rajta.
-Bassza meg..
Motyogtam magam elé.
"Nagyon-nagyon összezavart ez a lány azt sem tudom, hogy mi van velem."
Annyira fáradt voltam és ideges, hogy az erőszak ellen az alvást választottam.
Este~
Miután felkeltem hangokra lettem figyelmes:..
"-Lara nyisd ki! Hallod!
-Nem! Menj innen! Kérlek.."
Amint fől eszméltem kócos hajamba túrtam és lerohantam az emeletről de amint megláttam kit akar kitessékelni Lara a lakásból.. Visszagondolva a tegnap este történtekre
 ismét elöntött a düh és a féltékenység.
-Te mi a szart akarsz? Szeretnél még jobban kapni? -rohantam az ajtóhoz ahol a fiú állt.
-Fogd be te beteg állat! -szólt vissza hátrébb lépve.
-Most volt elég! Nyúltam utána mintsem törődve Lara próbálkozásával, hogy leállítson.
-Harry fejezd be! -állt elém rémült arccal.
-Nem érdekelsz! -jelentettem ki arrébb akartam lökni de karjai körém kulcsolódtak és azt suttogta a fülembe, hogy "Kérlek ne.. Ezzel tönkre teszed azt ami felépült bennem irántad.." Erre legyengültem fizikailag épp annyi ideig, hogy becsukta a bejárati ajtót és a fiú elrohant.
-Utána megyek és addig ütöm ameddig van benne élet! -néztem Lara igéző szemeibe melyek könnyben áztak.
-Harry ne!
-Miért? -nekem már úgyis mindegy! Ott a börtön...-vettem le kezeit rólam.
-Talán mert az nekem.. -nem tudta befejezni mondandóját mert megcsókoltam. Olyan mély volt és kedves.. Ettől lenyugodtam. Felvettem majd a kanapéig lépkedtem ahova leraktam és rámásztam.
-Mond, hogy nem akarod!..-suttogtam fülébe mire végigfutott rajta a hideg
-Nem mondom! Mosolyodott el..
-Miért nem? -hajoltam hozzá a lehető legközelebb.
-Mert akarom! -csókolt meg ismét.
Amint ki ejtette erőt vettem magamon és le szálltam róla. Elég volt nekem nem csak testiség kell. Életemben először érzek valamit mint idáig egy halott ember lettem volna és most meg dobbant a szívem. Ezek a gondolatok járnak a fejembe miközben Lara értetlen szem párjába nézek.
- Mi az nem akarod .... Nem kívánsz?- suttogta. Oh ha tudná milyen piszkos gondolatok járnak a fejembe... miket nem tudnák vele csinálni. Áj le Styles! Most más kép kell csinálni mondogattam magamba miközben meg ráztam a fejem. ezáltal a göndör fürtjeim előre buktak.
- Nem erről van szó!- mondtam neki lágyan és le ültem mellé. Kezembe fogtam a kezét és igézően szép szemébe néztem.
- Hát akkor,- kezdet mérges és türelmetlen lenni. Amire én csak fel kuncogtam, hogy ezt váltom ki belőle.
- Nem .. csak - nem tudtam mitévő legyek ilyenbe még nem volt részem. Szed össze magad Styles! - Én azt akarom mondani, hogy ...- Lara érdeklődve nézett rám.- Kedvelek Lara .... basszus- túrtam bele idegesen a hajamba. Lara le dermedt szemeiben 1000-nyi érzelmet láttam át suhanni.
- Harry én...
- Tusom gyűlölsz de kérlek adj egy esélyt mindent meg teszek hogy működjön én meg változom csak adj egy.. - nem tudtam be fejezni amit mondtam mivel Lara sürgetően tapadt ajakamra. Bele mosolyogtam csukunkba mivel érzetem, hogy ő akar felül kerekedni rajtam. Amit meg is engedtem végig nyalt alsó ajkamon bejutást kérve amit meg is adtam neki ezzel elmélyítve csókunkat. Sjanos ez sem tartott sokáig mivel levegő hiányába el váltunk. Jézusom Styles! Mikor lettél ilyen érzelgős. Homlokomat neki döntve fújtam ki hangosan a levegőt majd Lara is így tett.
- Ne szűrd el Harry.. mert össze törsz! -suttogta remegve az előbbi szenvedélyes csókunk miatt.
- Próbálkozom!!!- tűrtem el egy tincset a szeméből.


Bocsi, hogy rég nem volt rész de a suli és ígérem jövőhéttől lesz minden héten rész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése